آ
-
آزادی
معرفی کتاب تحریک آزادی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 89-94]
ا
-
ادوارد سعید
گفتمان استعماری در آموزش زبان انگلیسی در هندوستان: بررسی جستار «یادداشتی در باب آموزش هندوستان» اثر توماس مکولی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 25-40]
-
اردو
معرفی کتاب تحریک آزادی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 89-94]
-
استعمارگری
گفتمان استعماری در آموزش زبان انگلیسی در هندوستان: بررسی جستار «یادداشتی در باب آموزش هندوستان» اثر توماس مکولی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 25-40]
-
الن شوالتر
نقدی بر مقاله «فمینیسم» نوشتۀ سوزان هکمن [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 17-22]
پ
-
پروست
روایتشناسی مروری بر گفتمان روایت: جستاری در باب روش اثر ژرار ژنت [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 47-52]
-
پساساختارنگری
نگاهی به فصل «ساختارنگری و نشانهشناسیِ» کتاب راهنمای راتلج به نظریۀ نقد ادبیات و فرهنگ [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 23-32]
ت
-
تاریخ
دربارة «نظریه، تاریخ، زمینه» نوشتة هاو جونز [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 11-16]
-
تاریخ ادبیات ایتالیا
نقدی بر برگزیدگان شعر ایتالیا در سده نوزدهم به قلم امان الله مهاجر ایروانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 75-82]
-
تاریخ و ترجمه
معرفی کتاب تاریخ طبیعی ترجمه [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 41-48]
-
تحلیل کلام
معرفی کتاب جملات بیمتن [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 5-10]
-
ترجمه ادبی
نقدی بر برگزیدگان شعر ایتالیا در سده نوزدهم به قلم امان الله مهاجر ایروانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 75-82]
-
ترجمه به فارسی
نقدی بر برگزیدگان شعر ایتالیا در سده نوزدهم به قلم امان الله مهاجر ایروانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 75-82]
-
ترجمهشناسی
معرفی کتاب تاریخ طبیعی ترجمه [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 41-48]
-
تنوع زبانی
مطالعه زبانشناختی اجتماعیِ تفاوت های زبان مخفی و زبان خودمانی (مطالعه موردی زبان روسی) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 95-122]
-
توماس مکولی
گفتمان استعماری در آموزش زبان انگلیسی در هندوستان: بررسی جستار «یادداشتی در باب آموزش هندوستان» اثر توماس مکولی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 25-40]
ج
-
جامعه زبانی
مطالعه زبانشناختی اجتماعیِ تفاوت های زبان مخفی و زبان خودمانی (مطالعه موردی زبان روسی) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 95-122]
-
جمله بیمتن ثانویه
معرفی کتاب جملات بیمتن [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 5-10]
ح
-
حسین پاینده
نظریه و نقد ادبی، درسنامهای میان رشتهای اثر دکتر حسین پاینده، [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 5-10]
د
-
داستان
روایتشناسی مروری بر گفتمان روایت: جستاری در باب روش اثر ژرار ژنت [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 47-52]
-
دانشآموزان با نیازهای ویژه
نقدی بر کتابانگلیسی ویژه: منبعی آموزشی برای درس زبان انگلیسی در مدارس ویژه مناسب برای پایههای هفتم تا نهم [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 67-74]
-
دستور زبان
نقدی بر کاربرد دستور زبان ایتالیایی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 11-16]
-
دستور زبان
نقدی بر دستور زبان ایتالیایی: ساخت واژه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-88]
-
دلالت
نگاهی به فصل «ساختارنگری و نشانهشناسیِ» کتاب راهنمای راتلج به نظریۀ نقد ادبیات و فرهنگ [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 23-32]
-
دورۀ اول متوسطه
نقدی بر کتابانگلیسی ویژه: منبعی آموزشی برای درس زبان انگلیسی در مدارس ویژه مناسب برای پایههای هفتم تا نهم [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 67-74]
ذ
-
ذهنیت مترجم
معرفی کتاب تاریخ طبیعی ترجمه [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 41-48]
ر
-
روایت
روایتشناسی مروری بر گفتمان روایت: جستاری در باب روش اثر ژرار ژنت [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 47-52]
-
روایتشناسی
نگاهی به فصل «ساختارنگری و نشانهشناسیِ» کتاب راهنمای راتلج به نظریۀ نقد ادبیات و فرهنگ [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 23-32]
-
روایتشناسی
بحری در کوزهای: نگاهی به مقالۀ «روایت و روایتشناسی»اثر پاول ویک [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 39-46]
-
روایتگری
روایتشناسی مروری بر گفتمان روایت: جستاری در باب روش اثر ژرار ژنت [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 47-52]
ز
-
زبان
نگاهی به فصل «ساختارنگری و نشانهشناسیِ» کتاب راهنمای راتلج به نظریۀ نقد ادبیات و فرهنگ [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 23-32]
-
زبان آلمانی
نقدی بر کتابانگلیسی ویژه: منبعی آموزشی برای درس زبان انگلیسی در مدارس ویژه مناسب برای پایههای هفتم تا نهم [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 67-74]
-
زبان انگلیسی
نقدی بر کاربرد دستور زبان ایتالیایی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 11-16]
-
زبان انگلیسی
نقدی بر کتابانگلیسی ویژه: منبعی آموزشی برای درس زبان انگلیسی در مدارس ویژه مناسب برای پایههای هفتم تا نهم [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 67-74]
-
زبان انگلیسی
گفتمان استعماری در آموزش زبان انگلیسی در هندوستان: بررسی جستار «یادداشتی در باب آموزش هندوستان» اثر توماس مکولی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 25-40]
-
زبان ایتالیایی
نقدی بر کاربرد دستور زبان ایتالیایی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 11-16]
-
زبان ایتالیایی
نقدی بر دستور زبان ایتالیایی: ساخت واژه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-88]
-
زبان خودمانی
مطالعه زبانشناختی اجتماعیِ تفاوت های زبان مخفی و زبان خودمانی (مطالعه موردی زبان روسی) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 95-122]
-
زبانشناسی اجتماعی
مطالعه زبانشناختی اجتماعیِ تفاوت های زبان مخفی و زبان خودمانی (مطالعه موردی زبان روسی) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 95-122]
-
زبان مخفی
مطالعه زبانشناختی اجتماعیِ تفاوت های زبان مخفی و زبان خودمانی (مطالعه موردی زبان روسی) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 95-122]
-
زمینه
دربارة «نظریه، تاریخ، زمینه» نوشتة هاو جونز [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 11-16]
ژ
-
ژنت
روایتشناسی مروری بر گفتمان روایت: جستاری در باب روش اثر ژرار ژنت [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 47-52]
-
ژیژک
نقد ادبی مارکسیستی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 33-38]
س
-
ساختارگرایی
بحری در کوزهای: نگاهی به مقالۀ «روایت و روایتشناسی»اثر پاول ویک [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 39-46]
-
ساختارنگری
نگاهی به فصل «ساختارنگری و نشانهشناسیِ» کتاب راهنمای راتلج به نظریۀ نقد ادبیات و فرهنگ [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 23-32]
-
ساخت واژه
نقدی بر دستور زبان ایتالیایی: ساخت واژه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-88]
-
سده نوزدهم
نقدی بر برگزیدگان شعر ایتالیا در سده نوزدهم به قلم امان الله مهاجر ایروانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 75-82]
-
سوزان هکمن
نقدی بر مقاله «فمینیسم» نوشتۀ سوزان هکمن [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 17-22]
-
سیوژه
بحری در کوزهای: نگاهی به مقالۀ «روایت و روایتشناسی»اثر پاول ویک [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 39-46]
ش
-
شرقشناسی
گفتمان استعماری در آموزش زبان انگلیسی در هندوستان: بررسی جستار «یادداشتی در باب آموزش هندوستان» اثر توماس مکولی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 25-40]
-
شش شاعر ایتالیایی
نقدی بر برگزیدگان شعر ایتالیا در سده نوزدهم به قلم امان الله مهاجر ایروانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 75-82]
ص
-
صرف دستوری
نقدی بر دستور زبان ایتالیایی: ساخت واژه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-88]
غ
-
غیریت
معرفی کتاب جملات بیمتن [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 5-10]
ف
-
فابولا
بحری در کوزهای: نگاهی به مقالۀ «روایت و روایتشناسی»اثر پاول ویک [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 39-46]
-
فمینیسم اجتماعی
نقدی بر مقاله «فمینیسم» نوشتۀ سوزان هکمن [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 17-22]
-
فمینیسم ماهیتگرا
نقدی بر مقاله «فمینیسم» نوشتۀ سوزان هکمن [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 17-22]
ک
-
کتاب راهنمای معلم ویژن 1
نقد و ارزیابی کیفی کتاب راهنمای معلم ویژن 1 [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 53-66]
-
کتاب ویژن
نقد و ارزیابی کیفی کتاب راهنمای معلم ویژن 1 [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 53-66]
گ
-
گرامشی
نقد ادبی مارکسیستی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 33-38]
م
-
مارکس
نقد ادبی مارکسیستی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 33-38]
-
مترجم-خواننده
معرفی کتاب تاریخ طبیعی ترجمه [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 41-48]
-
متن
نگاهی به فصل «ساختارنگری و نشانهشناسیِ» کتاب راهنمای راتلج به نظریۀ نقد ادبیات و فرهنگ [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 23-32]
-
مسلمانان
معرفی کتاب تحریک آزادی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 89-94]
-
مشکلات یادگیری
نقدی بر کتابانگلیسی ویژه: منبعی آموزشی برای درس زبان انگلیسی در مدارس ویژه مناسب برای پایههای هفتم تا نهم [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 67-74]
-
معلمان زبان
نقد و ارزیابی کیفی کتاب راهنمای معلم ویژن 1 [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 53-66]
-
معنا
معرفی کتاب جملات بیمتن [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 5-10]
-
معینالدین عقیل
معرفی کتاب تحریک آزادی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 89-94]
-
مکتب فرانکفورت
نقد ادبی مارکسیستی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 33-38]
-
مکتب فمینیسم
نقدی بر مقاله «فمینیسم» نوشتۀ سوزان هکمن [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 17-22]
-
منگنو
معرفی کتاب جملات بیمتن [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 5-10]
-
میان رشته ای
نظریه و نقد ادبی، درسنامهای میان رشتهای اثر دکتر حسین پاینده، [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 5-10]
ن
-
نسخه نو ساخته
نقد و ارزیابی کیفی کتاب راهنمای معلم ویژن 1 [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 53-66]
-
نشانهشناسی
نگاهی به فصل «ساختارنگری و نشانهشناسیِ» کتاب راهنمای راتلج به نظریۀ نقد ادبیات و فرهنگ [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 23-32]
-
نظریه
دربارة «نظریه، تاریخ، زمینه» نوشتة هاو جونز [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 11-16]
-
نظریه و نقد ادبی
نظریه و نقد ادبی، درسنامهای میان رشتهای اثر دکتر حسین پاینده، [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 5-10]
-
نظریۀ گفتمان
نقد ادبی مارکسیستی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 33-38]
-
نظریۀ نقادانه
بحری در کوزهای: نگاهی به مقالۀ «روایت و روایتشناسی»اثر پاول ویک [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 39-46]
-
نقد
نقدی بر کاربرد دستور زبان ایتالیایی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 11-16]
-
نقد
نقدی بر کتابانگلیسی ویژه: منبعی آموزشی برای درس زبان انگلیسی در مدارس ویژه مناسب برای پایههای هفتم تا نهم [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 67-74]
-
نقد
نقدی بر دستور زبان ایتالیایی: ساخت واژه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-88]
-
نقد ادبی فمینیستی
نقدی بر مقاله «فمینیسم» نوشتۀ سوزان هکمن [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 17-22]
-
نقد ادبی مارکسیستی
نقد ادبی مارکسیستی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 33-38]
-
نهضت
معرفی کتاب تحریک آزادی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 89-94]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد