نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزادی معرفی کتاب تحریک آزادی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 89-94]

ا

  • ادوارد سعید گفتمان استعماری در آموزش زبان انگلیسی در هندوستان: بررسی جستار «یادداشتی در باب آموزش هندوستان» اثر توماس مکولی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 25-40]
  • اردو معرفی کتاب تحریک آزادی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 89-94]
  • استعمارگری گفتمان استعماری در آموزش زبان انگلیسی در هندوستان: بررسی جستار «یادداشتی در باب آموزش هندوستان» اثر توماس مکولی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 25-40]
  • الن شوالتر نقدی بر مقاله «فمینیسم» نوشتۀ سوزان هکمن [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 17-22]

پ

  • پروست روایت‌شناسی مروری بر گفتمان روایت: جستاری در باب روش اثر ژرار ژنت [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 47-52]
  • پساساختارنگری نگاهی به فصل «ساختارنگری و نشانه‌شناسیِ» کتاب راهنمای راتلج به نظریۀ نقد ادبیات و فرهنگ [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 23-32]

ت

  • تاریخ دربارة «نظریه، تاریخ، زمینه» نوشتة هاو جونز [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 11-16]
  • تاریخ ادبیات ایتالیا نقدی بر برگزیدگان شعر ایتالیا در سده نوزدهم به قلم امان الله مهاجر ایروانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 75-82]
  • تاریخ و ترجمه معرفی کتاب تاریخ طبیعی ترجمه [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 41-48]
  • تحلیل کلام معرفی کتاب جملات بی‌متن [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 5-10]
  • ترجمه ادبی نقدی بر برگزیدگان شعر ایتالیا در سده نوزدهم به قلم امان الله مهاجر ایروانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 75-82]
  • ترجمه به فارسی نقدی بر برگزیدگان شعر ایتالیا در سده نوزدهم به قلم امان الله مهاجر ایروانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 75-82]
  • ترجمه‌شناسی معرفی کتاب تاریخ طبیعی ترجمه [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 41-48]
  • تنوع زبانی مطالعه زبانشناختی اجتماعیِ تفاوت های زبان مخفی و زبان خودمانی (مطالعه موردی زبان روسی) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 95-122]
  • توماس مکولی گفتمان استعماری در آموزش زبان انگلیسی در هندوستان: بررسی جستار «یادداشتی در باب آموزش هندوستان» اثر توماس مکولی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 25-40]

ج

  • جامعه زبانی مطالعه زبانشناختی اجتماعیِ تفاوت های زبان مخفی و زبان خودمانی (مطالعه موردی زبان روسی) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 95-122]
  • جمله بی‌متن ثانویه معرفی کتاب جملات بی‌متن [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 5-10]

ح

  • حسین پاینده نظریه و نقد ادبی، درسنامه‌ای میان رشته‌ای اثر دکتر حسین پاینده، [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 5-10]

د

  • داستان روایت‌شناسی مروری بر گفتمان روایت: جستاری در باب روش اثر ژرار ژنت [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 47-52]
  • دانش‌آموزان با نیازهای ویژه نقدی بر کتابانگلیسی ویژه: منبعی آموزشی برای درس زبان انگلیسی در مدارس ویژه مناسب برای پایه‌های هفتم تا نهم [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 67-74]
  • دستور زبان نقدی بر کاربرد دستور زبان ایتالیایی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 11-16]
  • دستور زبان نقدی بر دستور زبان ایتالیایی: ساخت واژه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-88]
  • دلالت نگاهی به فصل «ساختارنگری و نشانه‌شناسیِ» کتاب راهنمای راتلج به نظریۀ نقد ادبیات و فرهنگ [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 23-32]
  • دورۀ اول متوسطه نقدی بر کتابانگلیسی ویژه: منبعی آموزشی برای درس زبان انگلیسی در مدارس ویژه مناسب برای پایه‌های هفتم تا نهم [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 67-74]

ذ

  • ذهنیت مترجم معرفی کتاب تاریخ طبیعی ترجمه [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 41-48]

ر

  • روایت روایت‌شناسی مروری بر گفتمان روایت: جستاری در باب روش اثر ژرار ژنت [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 47-52]
  • روایت‌شناسی نگاهی به فصل «ساختارنگری و نشانه‌شناسیِ» کتاب راهنمای راتلج به نظریۀ نقد ادبیات و فرهنگ [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 23-32]
  • روایت‌شناسی بحری در کوزه‌ای: نگاهی به مقالۀ «روایت و روایت‌شناسی»اثر پاول ویک [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 39-46]
  • روایتگری روایت‌شناسی مروری بر گفتمان روایت: جستاری در باب روش اثر ژرار ژنت [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 47-52]

ز

  • زبان نگاهی به فصل «ساختارنگری و نشانه‌شناسیِ» کتاب راهنمای راتلج به نظریۀ نقد ادبیات و فرهنگ [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 23-32]
  • زبان آلمانی نقدی بر کتابانگلیسی ویژه: منبعی آموزشی برای درس زبان انگلیسی در مدارس ویژه مناسب برای پایه‌های هفتم تا نهم [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 67-74]
  • زبان انگلیسی نقدی بر کاربرد دستور زبان ایتالیایی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 11-16]
  • زبان انگلیسی نقدی بر کتابانگلیسی ویژه: منبعی آموزشی برای درس زبان انگلیسی در مدارس ویژه مناسب برای پایه‌های هفتم تا نهم [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 67-74]
  • زبان انگلیسی گفتمان استعماری در آموزش زبان انگلیسی در هندوستان: بررسی جستار «یادداشتی در باب آموزش هندوستان» اثر توماس مکولی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 25-40]
  • زبان ایتالیایی نقدی بر کاربرد دستور زبان ایتالیایی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 11-16]
  • زبان ایتالیایی نقدی بر دستور زبان ایتالیایی: ساخت واژه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-88]
  • زبان خودمانی مطالعه زبانشناختی اجتماعیِ تفاوت های زبان مخفی و زبان خودمانی (مطالعه موردی زبان روسی) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 95-122]
  • زبانشناسی اجتماعی مطالعه زبانشناختی اجتماعیِ تفاوت های زبان مخفی و زبان خودمانی (مطالعه موردی زبان روسی) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 95-122]
  • زبان مخفی مطالعه زبانشناختی اجتماعیِ تفاوت های زبان مخفی و زبان خودمانی (مطالعه موردی زبان روسی) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 95-122]
  • زمینه دربارة «نظریه، تاریخ، زمینه» نوشتة هاو جونز [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 11-16]

ژ

  • ژنت روایت‌شناسی مروری بر گفتمان روایت: جستاری در باب روش اثر ژرار ژنت [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 47-52]
  • ژیژک نقد ادبی مارکسیستی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 33-38]

س

  • ساختارگرایی بحری در کوزه‌ای: نگاهی به مقالۀ «روایت و روایت‌شناسی»اثر پاول ویک [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 39-46]
  • ساختارنگری نگاهی به فصل «ساختارنگری و نشانه‌شناسیِ» کتاب راهنمای راتلج به نظریۀ نقد ادبیات و فرهنگ [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 23-32]
  • ساخت واژه نقدی بر دستور زبان ایتالیایی: ساخت واژه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-88]
  • سده نوزدهم نقدی بر برگزیدگان شعر ایتالیا در سده نوزدهم به قلم امان الله مهاجر ایروانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 75-82]
  • سوزان هکمن نقدی بر مقاله «فمینیسم» نوشتۀ سوزان هکمن [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 17-22]
  • سیوژه بحری در کوزه‌ای: نگاهی به مقالۀ «روایت و روایت‌شناسی»اثر پاول ویک [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 39-46]

ش

  • شرق‌شناسی گفتمان استعماری در آموزش زبان انگلیسی در هندوستان: بررسی جستار «یادداشتی در باب آموزش هندوستان» اثر توماس مکولی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 25-40]
  • شش شاعر ایتالیایی نقدی بر برگزیدگان شعر ایتالیا در سده نوزدهم به قلم امان الله مهاجر ایروانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 75-82]

ص

  • صرف دستوری نقدی بر دستور زبان ایتالیایی: ساخت واژه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-88]

غ

  • غیریت معرفی کتاب جملات بی‌متن [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 5-10]

ف

  • فابولا بحری در کوزه‌ای: نگاهی به مقالۀ «روایت و روایت‌شناسی»اثر پاول ویک [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 39-46]
  • فمینیسم اجتماعی نقدی بر مقاله «فمینیسم» نوشتۀ سوزان هکمن [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 17-22]
  • فمینیسم ماهیت‌گرا نقدی بر مقاله «فمینیسم» نوشتۀ سوزان هکمن [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 17-22]

ک

  • کتاب راهنمای معلم ویژن 1 نقد و ارزیابی کیفی کتاب راهنمای معلم ویژن 1 [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 53-66]
  • کتاب ویژن نقد و ارزیابی کیفی کتاب راهنمای معلم ویژن 1 [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 53-66]

گ

  • گرامشی نقد ادبی مارکسیستی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 33-38]

م

  • مارکس نقد ادبی مارکسیستی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 33-38]
  • مترجم-خواننده معرفی کتاب تاریخ طبیعی ترجمه [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 41-48]
  • متن نگاهی به فصل «ساختارنگری و نشانه‌شناسیِ» کتاب راهنمای راتلج به نظریۀ نقد ادبیات و فرهنگ [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 23-32]
  • مسلمانان معرفی کتاب تحریک آزادی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 89-94]
  • مشکلات یادگیری نقدی بر کتابانگلیسی ویژه: منبعی آموزشی برای درس زبان انگلیسی در مدارس ویژه مناسب برای پایه‌های هفتم تا نهم [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 67-74]
  • معلمان زبان نقد و ارزیابی کیفی کتاب راهنمای معلم ویژن 1 [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 53-66]
  • معنا معرفی کتاب جملات بی‌متن [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 5-10]
  • معین‌الدین عقیل معرفی کتاب تحریک آزادی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 89-94]
  • مکتب فرانکفورت نقد ادبی مارکسیستی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 33-38]
  • مکتب فمینیسم نقدی بر مقاله «فمینیسم» نوشتۀ سوزان هکمن [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 17-22]
  • منگنو معرفی کتاب جملات بی‌متن [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 5-10]
  • میان رشته ای نظریه و نقد ادبی، درسنامه‌ای میان رشته‌ای اثر دکتر حسین پاینده، [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 5-10]

ن

  • نسخه نو ساخته نقد و ارزیابی کیفی کتاب راهنمای معلم ویژن 1 [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 53-66]
  • نشانه‌شناسی نگاهی به فصل «ساختارنگری و نشانه‌شناسیِ» کتاب راهنمای راتلج به نظریۀ نقد ادبیات و فرهنگ [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 23-32]
  • نظریه دربارة «نظریه، تاریخ، زمینه» نوشتة هاو جونز [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 11-16]
  • نظریه و نقد ادبی نظریه و نقد ادبی، درسنامه‌ای میان رشته‌ای اثر دکتر حسین پاینده، [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 5-10]
  • نظریۀ گفتمان نقد ادبی مارکسیستی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 33-38]
  • نظریۀ نقادانه بحری در کوزه‌ای: نگاهی به مقالۀ «روایت و روایت‌شناسی»اثر پاول ویک [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 39-46]
  • نقد نقدی بر کاربرد دستور زبان ایتالیایی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 11-16]
  • نقد نقدی بر کتابانگلیسی ویژه: منبعی آموزشی برای درس زبان انگلیسی در مدارس ویژه مناسب برای پایه‌های هفتم تا نهم [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 67-74]
  • نقد نقدی بر دستور زبان ایتالیایی: ساخت واژه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 83-88]
  • نقد ادبی فمینیستی نقدی بر مقاله «فمینیسم» نوشتۀ سوزان هکمن [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 17-22]
  • نقد ادبی مارکسیستی نقد ادبی مارکسیستی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 33-38]
  • نهضت معرفی کتاب تحریک آزادی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 89-94]